Conditii de Livrare
Livrarea produselor se face prin angajatii nostri sau curier specializat la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate de la sediul nostru.
Livrarea va fi facuta la adresa specificata de tine in pagina de checkout, dar numai in pe teritoriul Romaniei.
Termen de livrare
Orice comanda poate fi livrata in judetul Brasov sau in tara in termen de 1-14 zile de la confirmarea platii.
In functie de disponibilitatea de pe stoc sau de tipul de personalizare comanda poate fi expediata in aceeasi zi cu confirmarea plății.
Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (sarbatori legale, concedii, etc).
Costurile livrarii
Livrarea produselor comandate este gratuita pentru orice comanda peste 300 lei in judetul Brasov si peste 500 lei in afara lui. Orice comanda sub această sumă va avea adăugată o taxa de 10 lei in judetul Brasov sau 20 lei in afara lui. Transportul gratuit sau taxa de 20 de lei este valabilă doar pentru livrarile pe raza localitatilor aflate in lista curierului specializat. Pentru localitatile din afara razei se va percepe taxa suplimentare pentru fiecare kilometru. Totusi, in anumite cazuri, Compania poate decide taxarea unei anumite livrari. Clientul va fi informat inainte de procesarea comenzii. Comanda va fi procesata dupa ce clientul va accepta si va achita costul de livrare.
Conditii speciale de livrare
Magical Garden SRL nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita vieții plantelor, nu raspundem de deprecierea/ofilirea lor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.
In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, punct de control, destinatar internat in spital, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.
In cazul in care nicio alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire sau destinatarul nu este prezent la adresa si nu poate fi gasit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim inca doua ori. In cazul in care destinatarul nu este gasit dupa 3 incercari, Magical Garden SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. Magical Garden SRL nu este raspunzatoare in cazul degradarii produsului datorita transportarii acestuia de catre curier timp de doua zile. Clientul poate solicita, contra cost, modificarea/mentenanta/inlocuire plante din produsul lui daca este cazul. Valoarea necesara mentenantei va fi comunicata clientului. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la sediul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, comanda este considerata anulata.
In cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, Magical Garden SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la sediul nostru sau in depozitul curierului in asteptare timp de 2 zile. Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.
Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. Magical Garden SRL isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an, dar numai cu instiintarea clientilor asupra acestui fapt in prealabil. In situatia in care nu reusim sa te contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu tine, vom considera ca avem acordul tau implicit.
O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).
Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport de 25 lei/adresa livrare, indiferent de valoarea comenzii.
In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
Nu acceptam plata ramburs pentru terarii asamblate si colembole. In cazul in care se refuza coletul sau adresa este gresita, si produsele ne-au fost returnate, costurile produselor perisabile care au de suferit in urma timpului lung de depozitare si tranzitare precum si transportul vor fii suportate de cumparator. Astfel se va face o noua factura pentru rambursarea costului produselor care nu au avut de suferit sau se poate alege o noua livrare.
Politica de returnare
Conform OUG 34/2014, produsele perisabile nu se pot returna, plantele reprezinta produse perisabile, de aceea clienții Magical Garden SRL nu poate returna produsele achiziționate prin denunțare unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, fără invocarea unei neconformități, semnalate în 48 de ore de la recepție prin formularul de contact sau la numarul de telefon: 0723692692. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Notă: Deoarece disponibilitatea anumitor sortimente de flori și plante diferă în funcție de sezon, sau în cazul în care un anumit sortiment poate sa nu mai existe pe stoc la un moment dat va vom contacta pontru a ne confirma inlocuirea acestora cu altele similare. Totodată, plantele din aceeași specie isi pot schimba culoarea in functie de luminozitate si stadiul de maturitate, această nefiind considerată neconformitate.
Produsele neperisabile se pot returna în termen de 30 zile de la recepție.
Expediați coletul prin orice firmă de curierat rapid la adresa: Magical Garden SRL, Cristian, str. Gheorghe Doja nr.54A18, jud Brasov.
Transportul coletului de retur va fi plătit de către client în momentul expedierii, în caz contrar returul va fi refuzat la primire
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie să fine în aceeași stare în care a fost la livrare.
Produsele pot fi schimbate în limita stocului disponibil sau valoarea acestora va fi returnată prin virament bancar, în termen de maxim 15 zile de la acceptarea returului.. Taxele de transport nu vor fi rambursate.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor, nu se poate efectua în următoarele cazuri:
Eticheta de produs a fost desfăcută, desfacerea acesteia duce automat la pierderea dreptului de returnare.
Produsele nu sunt în condiţia lor originală (ambalajul original al produsului, accesoriile complete, documentele aferente achiziției, documente fiscal)
Au fost trimise fără informare/notificare prealabilă.
Nu au inscripţionate pe ambalaj elementele necesare identificării returului (numele beneficiarului facturii).
Reclamatii, penalitati si termene de plata
Satisfactia clientilor nostri este extrem de importanta pentru noi. Desi regretam orice incident neplacut, in cazul in care intampini orice fel de probleme te rugam sa te adresezi in scris pe adresa de email sau prin formularul de contact. Pentru rezolvarea reclamatiei este necesar sa incluzi datele tale de identificare, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon, adresa de email), numarul comenzii si orice alte detalii pe care le consideri relevante. O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 15 zile de la livrare pentru produsele noastre. Termenul de solutionare a reclamatiilor este de 15 zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Magical Garden SRL se obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila si numai dupa epuizarea modalitatilor amiabile, clientul va avea dreptul sa solicite rambursarea platii de la companie, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare
In cazul in care clientul intarzie plata produselor solicitate, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata. Termenul maxim de plata pentru orice factura este de 1 zi calendaristica.

